Canoglusum Oglum 32 gunluk bronsit oldu ve kalbinde üfurum varmis pazartesi yogun bakima aldilar cok ozluyirum dayanamiyorum alisamiyorum cok agliyorum haftada 3 gun 5 dk gorebiliyorum sadece kokusunu ozledim tenini ozledim dokunamiyorum sarilamiyorum😭😭😭
bebisimbenm Canoglusum allah sağlıkla sıhhate kucaklaşmak nasip etsin inşallah.. dua edin insallah geçecek hepsi.. cok zordur şüphesiz
Zulal09 Canoglusum Kıyamam 😔 Rabbim acil şifalar versin bi an önce yavrunuzu size sizi yavrunuza kavuştursun
YagmurBegum Canoglusum Rabbim acilll şifaa versin insallah bian önce kavuşun. Evlatlarımızı bizlere bağıslasın Allahımmm 😓
Umut030918 Canoglusum Rabbim acil şifalar versin bi an önce yavrunuzu size sizi yavrunuza kavuştursun🙏🏻Amin 🙏🏻
SevcanEbrar Okurken gözlerim doldu Rabbim şifa versin bebişe yar ve yardımcınız olsun tez zamanda iyi olsun da kucağına al inşallah 🙏🏼
Deletedmom266 Canoglusum seni cok iyi anliyorum.benim kizimda 11gundur yogun bakimda.Rabbim hepimizin evlatlarina sifa versin insallah.birakma kendini sakin.sana sutune ihtiyaci var.bugun tam 4aylik oldu kuzum
pasaninannesi Canoglusum kıyamammmm... allahım bi an önce kavuştursun sizi sağlığına bi an önce dönsün kuzum ve evinize gidin inşallah 🙏🙏🙏
Joipt Canoglusum Sağlığı için orada annesi,Allah'ın izniyle turp gibi olacak ona sarılacaksınız.Geçici günler inşallah,Rabbim Şafi ismiyle şifa versin yavruya.
Deletedmom266 Canoglusum benim kizimda metabolik bir hastalik cikti.yani dogustan.ve texavisi olmayan bir hastalik
Alyask Canoglusum senı çok ıyı anlıyorum yazını okurken çok duygulandım ınsallah tez zamanda kavusursun yavruna 🙏 merak etme onlar bızden daha güçlü Allahım şifa versın bı an önce senı evladına evladını da anasına kavuştursun
kereminannesiasli Canoglusum çok şükür ağır bir hastalığı yok öyle düşünün. bebeğimiz hastaneden çıktıktan sonra size daha çok ihtiyacı olacak onun için ağlayıp kendinizi yıpratmayın insallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur allah şifa versin tüm çocuklara
Alyask Deletedmom266 Allahım yardımcın olsun senınde canım 🙏 şifa versın Minigine Bebekler hasta olmasın yaaa 😔