Perihann bebeğiniz doyuyor ama yeni dogdugu icin memede kalmak istiyor orası onun güvenli bölgesi cunku😇. 3 aylık olsun artık bağımsızlaşmaya başlar. Kafana bir şey sokma cis yapıyorsa doyuyordur evde tartın varsa tartabilirsin. 100 günü tamamlasın bambaşka bi bebek olacak. Ben de saatlerce kucağımda tuttum, o kucağındaydın kahvaltı yaptım yemek yedim. Hic yatağında yatmazdı. Evde de yalnızdım zor oldu ama 100 gün sonra daha rahat olacak emziğe alistirabilirsen bir nebze rahat edersin alışmıyorsa da zorlama ver göğsünü