Prenses-annesi1 Sezeryan doğum yaptım 2 ay önce ara ara lekelenme oluyo normal mi doktora gitmeme gerek var mı?
Prenses-annesi1 Kusannesi doktora gittniz mi hiç peki ilk gördüğümde yerleşme kanaması sanıp gebelik testi yaptığım oldu korkulan başıma gelmemiş 😂
Prenses-annesi1 Deletedmom418 benim az geliyor ama geliyor yani 1 2 hafta öncede gelmişti kahverengi adet kanı gibide değil
Deletedmom418 Prenses-annesi1 aynen bnde de az daha ilk defa oldu zaten bnde oda ilişkiden sonra iki gün geldi.