Arkadaşlar hayırlı bayramlar dilerim. Bebeğim 5 aylık doğduğundan beridir kusuyor. İlk aylar az dı ama sonraki aylar gittikçe çoğaldı. Anne sütü +mama olarak besleniyor. 2,5 aylıkken doktora götürmüştük. Gazlı bir bebek gazdan dolayı kusuyor dedi. Ama şimdi 5 aylık ve allaha şükür gaz problemimiz kalmadı. Ama yediği herşeyi çıkarıyor. Sadece geceleri içtiği mamayı veya sütü çıkarmıyor. Bu duruma çok üzülüyorum. 😔