Saadetbelcim ilk üç ay malesef sebepsiz ağlamalar oluyor benimde kızım 2.5 aylık uyuturken kundak ,yan yatırma ,monoton ses ,ve hızlı sallamak işe yarıyor belki duymuşsunuzdur mahallenin mutlu bebeği kitabını oradaki tavsiye aynen böyle ilk etapta hemen tepki vermeyebilir ama ben Şuan faydasını görüyorum..tabi bunlara ilave gazı varsa bitkisel gaz Şurubu nurse harveys tavsiye edebilirim