kızlar gecen post açtm bebeim cok ağlıo4,5 gundur dıye.bı arkadas iye batması olabılır nette vıdeoları var nasıl duzeltildiğine dair izleyerek duzeltebılırsn demıstı ama ben bulamadım.varsa bi link atarmısnz? ayrıca bu ıye batması neden olur?bana daha açıcı bılgı verırsenz sevınırm.ben araştrdm bıraz ama birde sizden duymak ısterm.🙏🏻