btl1816 Zeytinyağı ve karbonat sürüyoruz bekletip tarıyoruz ancak bunu gün aşırı yapmamız gerekiyor ve bıngıldağına zarar vercem diye korkuyorum. Bunlara gerek kalmayacak Etkili bi şampuan var mı
Emine btl1816 Konak bizde de vardı doktorumuz bioderma şampuan önerdi kullandık geçti bilmiyorum herkeste aynı etki olur mu bize iyi geldi
DefneRana3881 btl1816 kendim denemedim ama geçenlerde burda birisi post açmıştıda ona yazmışlardı orda gördüm bebek yağını sürüp yarım saat bekletip ters tarayın banyo yaptırın hiçbir şey kalmıyor yazmışlrdı
Deletedmom412 btl1816 gün aşırı yapmaya gerek yok her banyo öncesi zeytinyağı ve karbonatı sürüp 15 dk bekleyip tarayın eğer çok yoksa iki üç banyo da geçer bıngıldağa zarar gelmez🤷🏻
Burcu86 Emine biodermqnın hangi şampuanı acaba? Bana da biodermq Konak kremi dedi ama henüz anladm onun için merak ettim
btl1816 DefneRana3881 yağladıktan sonra taramak çok zor oluyor 20 dk belki yavaş yavaş tarıyorum konaklar gelsin diye. Zaten huzursuz oluyor taradığım için. Onun için sormuştum şampuanla en azından taramaya gerek kalmaz
Elamm btl1816 nerdeyse 2 aydır var zeytinyağı sürüp tarıyorum ama taratmıyor mustelanın şampuanını aldım gene fayda etmedi arkadaşımda 3 aydan önce geçmez o dedi 3 aylık olcaz bakalım geçer inşallah 😐
Kahvegerek Şurada bekleyeyim bende. Bizde de var Konak 🤦🏻♀️ 2 aylık oğlum ama saçları uzun bi kaç gündür zeytinyağı sürüp bekledim banyo yaptırdım iyi geldi gibi ama biraz daha kaldı yanlarda