anne15 ZmrtDila hastaneden eve gelince farkettik sıcaktan cıkmıstı bizimde oda asırı sıcaktı cunku. Kocaman beyaz etrafı kıpkırmızıydı alerji gibi sinek ısırıgı gibi böyle. Krem zdrave sürdük arkoneme benzer bi krem bulgaristanın. O gecirdi hemen
Gzdzeynep ZmrtDila benim bebeğemde de öyle olmuştu dermo trosyd kullandım anında geçiriyor sabah akşam dermotrosyd i sürdüm aralardaki bez değişimlerinde de sudokremi
Ada_Deniz ZmrtDila canım sık sık altını havalandır hemen bez takma birde duş aldığında çiş yaptığında siliorsun ya ıslak bırakma ıslak mendil asla kullanma penaten kullan çok etkili yada desitine min mor olanını çok geçmiş olsun…
Ada_Deniz ZmrtDila sudokremi bırakın içerimde çok kimyasal var canım ve bazı bebeklere yaramıor arkadaşm kızında çok kötüydü pişik geçmek bilmiordu sudokrem yapıormş meğer bıraktılar başka kreme geçtiler düzeldi
anne15 ZmrtDila 😂😂😂 çevrenizde varsa macır bilir aslında nerelerde olduğunu. Yada arkokrem kullanın ona benziyo zaten
Gunes_kiz ZmrtDila mavi kutu hametol ve trosyd ’yi dönüşümlü sür geçiriyor. Benimde oğlumda cıktı öyle geçirdim
AlmilaDoga ZmrtDila altını her açtığında suyla yıka aynısı bizde aynısı oldu ee sini yaptı açtım suyla yıkadım altı açık beklettim bi 5-10dk desitin kullandım o kadar kötüydü ki dr a götürdüm
Mom090 ZmrtDila bir sor doktora ben öyle olunca özellikle poposuna temetex Merhem sürüyorum hemen geçiyor tek sürüşte