dmrbs ya benimkinin alt dişleri çok kolay çıktı hiç anlamadım ne zaman çıktığını ama üstlerde ağrısı ağlaması oldu çok zor patladı üstleri zaten dört dişi aynı anda patladı belki de oyüzden öyle olmuştur. Şuan 6 dişi var hala takıyoruz ben görüntüsünü de seviyorum gözümüz alıştığından mı nedir hoş geliyor.