Kocayanakannesi Kehribar kolye kullanan anneler, olumlu ve olumsuz yorumlarınız neler? Ne zaman takmaya başladınız?
kbra2234 Kocayanakannesi üç aydır takıyorum salya akmıyor artık kolyeden mi bilmiyorum Ama başka bi değişiklik olmadı canım
Gzdzeynep Kocayanakannesi 6 aylıktan beri takıyorum deli gibi salya akıtan çocuğun salyası bir anda geçti şimdi bir yaşında hep boynunda hiç çıkarmadık
1Dost Kocayanakannesi kehribar gerçekten iyi geliyor bende satışını yaptıgım icin biliyorum cok satıyor
iamthed Ben de 2 aylıktan beri kullanıyorum. İşe yarayacağına hiç inanmıyordum ama 8 dişi var ve nasıl çıktıklarını anlamadık bile. Ne ateş, ne ağrı
Kocayanakannesi iamthed ay çok sevindim ya, bizde 2,5 aylığız direkt boynuna mı taktınız 2 aylıkken. Boynunu sıkar mı diye biraz korkuyorum da
Linasuannesi iamthed nerden aldınız canım ben aldım ilk doğduğunda taktım gaza falan hiç işe yaramadı şimdi üç aylık taksammı salyası çok uykuları kısa
dmrbs 2lokummannesiii kullandınız mı huysuzluk için işe yaramadı mı ? Bende huysuzluğu için almak istedim ama bilemedim
Gizemabc Kocayanakannesi Kizim 4 aylikti. Salyasi coktu. Azaldi diyebilirim. Hala dis yok. Suan 7.5 aylik. Huzursuzluga da etki ediyor diyorlar; ama o konuda bir faydasini gormedim. Sus icin takiyorum.
Alpgmz Gizemabc dusta cikartilmasi gerekiyor.agac recinesinden yapilan bi madde oldugu icin sicak ve ilik su zarar veriyormus oyle okudum
kbra2234 Kocayanakannesi ilk dişte olmuştı onun haricinde biz genelde uyumuyoruz sürekli ağlıyoruz memnun olmuyoruz hiç bileyden🤦🏼♀️
Bahar3538 Kocayanakannesi beş aylıktan beri takıyorum 16 aylık şuan hep ayağına taktım boynunu rahatsız eder diye salyalarımız bitti bizimde
Alpgmz Kocayanakannesi ben ayagina takiyorum oglum 3 aylik siz de ayagina takin.ben 4. Ayin sonuna kadar ayakta , sonra boynuna yani dis cikarmasina yakin boynuna takicam
iamthed Kocayanakannesi Evet boynuna taktım, hiç rahatsız etmedi. Yalnız kullanmadan önce toprağa gömün, aktive olsun diyorlardı. Gerçi ben yapmadım ama
VERA19 Kocayanakannesi Verazeyn’den aldım.Ateş oluyor ama orta derecede.Hiç şiddetli olmadı çok şükür🙏🏻 Bilmiyorum belki daha fazla memnun kalanlar vardır🌟
Gzdzeynep Kocayanakannesi bilemedim ben direk boynuna taktığım için ayağına takanlar yardımcı olabilir 🙏🏻
Kavruuukk Kocayanakannesi ben bugün alıp ayak bileğine taktım iki buçuk aylık bakalim etkisini görürsem yazarm
Alpgmz Kocayanakannesi ben ayagina takiyorum.salyaya cok fayda etmiyor.ama gunduz uyumaya basladi.5.aydan sonra boynuna takicam