Merhaba herkese. 3,5 aylık bir kızım var gündüz öyle böyle bir şekilde idare ediyorum ama akşam 5-6 dan sonra uyuyana kadar sürekli ağlıyor ve bu ara mama içmeye direniyor. Artık sakinleştirmeye çalışmaktan mama vermeye çalışmakta aşırı yoruldum. Yanı bu ağlamalar ne zaman biter biri desin bana nolur. Sürekli ağladığı icin insanın sinirleri yıpranıyor inanin