Momsbabyy benim de sağ tarafı emiyor boşaltıyor ama sol tarafı emmiyor. Ne denediysem olmadı. O tarafa döndürdüğüm anda anlayıp başlıyor ağlamaya. Ağzına bile almıyor, sütü biraz ağzına sıkıyorum belli tutar memeyi diye onu bile yutmuyor ağzında bekletiyor. O kadar çok ağlıyor ki sesi gidiyor ağlarken. Ne yapmam lazım bilemedim o tarafın sütü kesilecek diye üzülüyorum. Zaten çok sütüm yok.