Sev-sev 2 aylık oğlumun ön bıngıldağı kapanmış dedi sağlık ocağındakiler araya bayram girdi dr ye gidemedik çok korkuyorum aynı sorunu yaşayan oldumu acaba😞
mikelenjelo35 Sev-sev anne karnında bile kapaniyormus.gelisim takibi yapıyorlar kafa çevresi ölçümü vs.eger normalse büyümesi bı sorun olmuyor.d vitaminini vermeyi aksatma.
Koalammm Sev-sev bizimde erken kapandı erken kapanmaya bağlı trigonosefali teşhisi kondu fakat ameliyatlık bir durumumuz yok kafatası şekli bozuk değil
2cocukluanne222 Sev-sev benim oğlunun da 2 buçuk ayıkken kapandı kafa cevresi buyuyo şükür ama bana doktor d vitamini verme kes dedi bide cok takma kafaya sonucta rabbim varken olacak olana biz insanlar bise yapamayız
HungryWolf Bence mutlaka bir doktora goturun cok erken kapanmis ama tabi her ay kafa buyuklugu buyuyormu ona bakiliyor yinede siz onlem alip gidin erkenden.
Koalammm Sev-sev amin canım inşallah kafası düzenli şekilde büyüyorsa baktığında kafa şekil bozukluğu yoksa bişey yoktur merak etme
kdrcnbln Sev-sev 2 ay 10 günlükken kapandı bizim de baş çevresi ölçümleri ilerliyor ise bi sorun teşkil etmiyor canım 🌸
birortmenanne Sev-sev 2 aylıkken benim oğluma da kapnmak üzere demişlerdi. Cocuk doktorlarıyla görüştüğümde kapansa dahi gelişim normalse problem olmayacagını söylediler. Önemli olan baş çevresinin düzenli olarak büyümesiymiş. İçinizi ferah tutun
Sev-sev Koalammm yok çok şükür 2 ay 5 günlük kafa çevresi 37,5 geldi sağlık ocağında bakalım dr yede götürcem bayramdan sonra ilk ay ölçmediler sadece tartıp boyuna baktılar