Aygul1996 Kızlar doğum yapalı 40gün oldu. Dün akıntım açık sarı beyaz gibiyken. Bugün parlak kırmızıya döndü. Sizce akıntım devammı ediyor yoksa adet mi?? Burada okuduğuma göre herkes en erken bir ay içinde oluyor. Bu kadar erken adet olan var mı??
Merda Ben oldum canım 30 günlükkken dediğin gbi akıntım beyazlaştı iki gün sonra adet oldum yani kırkım çıkmadan oldum sonra bir ay geçti gene adet oldum düzenli adetime döndüm yani