Kizlar benim kizimin gozleri uyuduktan sonra hep siser biz ailecek kapakli gozlere sahibiz uyaninca benimde hep siser ama iste insan evladi olunca endiselenuyor. Sadece bir kere capak oldu, ama baya sisiyor. Alerjik bir sey olmasindan supheleniyodum doktor gozyasi tikanikligi olabilir masaj yap dedi. Bu arada iku gozu birden sisiyor simdi belirtilere baktim da ne asiri sulanma, ne sik sik capaklanna ne iltihap ne de burun kokunde sislik var bu sanirim gozyasi kanali tikanikligi degil doktor da pek iplememisti beb simdi napayim sizce neden olabilir yasayab car mi