Dertibiri Bu huyunu nasil gecirebilirim lutfen yardim sevgili anneler. Zaten bisey yemiyor. Agzini acmiyor acincada damaginda, agznda biriktiriyor kitliyor agzini bir saat tutuyor agzinda
aselimm12 Dertibiri benimkide aynı çok zor çooookkk zorla açtırıyorum ağzını yemeği veriyorum bi 10 dakika yutmasını bekliyorum
Lion1sev Dertibiri daha çok küçük ona biraz zaman tanıyın yemek yemeyi bilmiyor şu ana kadar sadece ya mama ya da meme emdı yemege birlikte oturmaya özen gösterin sizin yemek yediğinizi çiğnediğinizi görsün eminim oda çiğnecek ve yutacaktır Bir de iştahlı iştahlı yiyin görsün sizi 😬
Gamzeli Dertibiri ahhhhhh ahhhhh ahhhhh yarama tuz bastiniz diyeyim size ben de. Yemiyor yani yemiyor. Biriktiriyo agzinda. Neler ettim gecmiyor.saldim cunku artik neden cunku tukendim su yemek konusunda ek gidaya gectik geceli boyle bu durum. Yemek zamani kahvalti yani tum ogunlerim kabuss gibi nefret ettim yemek hazirlamaktan 😖
Dertibiri Gamzeli sende beni anlattin arkadasim. Bende nefret ettim yemek zamani geldimi ölum gibi. Agzini acmaz. Acsa agzinda bekletir. Bende yatirarak yedirmeye basladim. Sivi sekilde corbalari falan. Mecbur telden bisey aciorum kandirarak agzini acip veriyorum agzina yutuyor. Bi dene sende en azndan corbalari iciriyorum boyle gunde iki ogun yiyor. Obur turlu asla yemiyorki
Bulutbey Dertibiri benim yeğenimde de bar aynı huy. Kardeşim yutarsan çizgi film açıcam yada parka gidicez gibi ödül koyuyor yoksa saatlerce tutuyor çocuk.