Oğlum genel olarak iştahlı bir bebeydi, meme ve mama veriyordum kilo alımı güzeldi… rota aşımızı olduk 10 gün kadar önce… ve ne olduysa o günden sonra oldu… çok severek içtiği mamayı bile savaşarak yediriyorum. 4 seferde ağlayarak itiyorsa 5. Seferde zıplatarak falan içiriyorum…. bu dönem böyle olan arkadaşlarım varsa tecrübelerinden faydalanmak isterim 🙏🏾