Bartu_smummy Merhaba,sevgili anneler,saç derisinde oluşan kepek görünümlü pullanma ile nasıl başa çıktınız? Tavsiyeleri alayım lütfen, nasıl bakım yapmalıyım?🤔🤔(chicco şampuanı kullanıyorum)
Deletedmom297 Bartu_smummy Konaktan bahsediyorsun sanirim. Ben bebeyagi surudm kizimin kafasina 10 dakka bekletim ince tarakla taradim 2 seferde gecti
Butterfly Bartu_smummy ben badem yağı sürdüm 5 dak bekletdim sonra taradım bu işlemi 2 defa yaptıkdan sonra hiç bişeycik kalmadı
Ktugba21 Bartu_smummy saf zeytinyağını sürdüm saçın geldiği yöne doğru taradım ben ebe söylemişti saçını tarağıyla taradım aşağıya doğru 2 3 kere uyguladım şimdi yok
Bartu_smummy Glcnlts bir-birinden nasıl ayırt edebilirim? Kabuk gibi değil,parmaklarımla okşadığımda saçını daha da çıkıyor,kızarıklık vs yok.
sibellllo Bartu_smummy Aşı dolayısıyla 3 gün yıkamadım konak olustu doğduğundan beri hiç olmamıstı üstelik sürekli sacını tarayıp havalandırıyorum birde mustela kullanıyorum şampuanını yıkayarak gitti bişi kullanmadım
bizimgofret Bartu_smummy konak sanırım dediğiniz. Benim bebeğim de aşırı olmuştu. Kaslarina kadar inmisti. Zeytinyağını karbonatla karistirip başına surdum. Yumjsayinca taradim hafifce sonra yıkadım. Baktım ilk geciyor sonra ki gün yine aynı. Sonra şampuanı degistirdim kendiliğinden gectim mustela aldim.