Ceyceyk02 Kizlar hero baby muzlu sütlü pirinç unu kullabablariniz varmı 4 ay için olanını kullanmaya başlayacağım ama biberonda mama olarak vereceğim kullananlar varsa yardımcı olabilir misiniz
Emineyilmazz Ceyceyk02 canım kullanmadığım Bi biberon vardı. Onun ağzını biraz daha genişlettim. Sonra içine kaşık mama koydum azcık su. Göz kararı karıştırdım hafif akışkan ama biberonu ters çevirdiğinde dökülmeyecek kıvamda ayarladım öyle verdim
afs9mart Ceyceyk02 4 bucuk aylık kızım kasık mması olarak veriyorum bogazı katıcgıdaları yutmaya alısması için bi sorun yasamadım şmdi gene aldım 5 aylık olanını irmikli ballı ona baslıxam
Eymenkaan Ben kaşık maması olarak verdim 4bucuk aylıkken biberon da vermedim kasik mamasina alışsın diye cok şükür bi değişiklik olmadı günde bi kere verdim yedi
mikelenjelo35 mutire evde nasıl mama yapıyorsun.bu mamanın farkı aynı formül mama gibi sıcak su mama biberona ekliyorsun cezveden pisirmeden yediriyorsun.
Hazal89 mutire içinde katkı maddesi olması canım arkadaşım raflarda aylarca durabiliyor koruyucu kim bilir neler var içinde boşver biz kendimiz yapmaya devam 😉💕