Merhabalar,
Bebeğim 4 aylık ve hep anne sütü aldı, alıyor. Bir süredir tatildeyiz ve hava oldukça sıcak. Doktor tavsiyesi ile arada biraz su da veriyorum ancak bebeğimin bezdeki çişi eskiye göre azaldı. Ancak çişin rengi normal. Terleyerek su kaybettiğini, ondan olabileceğini düşünüyorum. Doğru mu acaba? Yani çiş rengi normalse susuz değildir diyebilir miyim? Doktora da bayram dönüşü gideceğiz.
Sütüm mü azaldı acaba diye de korktum, sağma makinemi getirmedim, miktarına bakamıyorum. Ama doymasa durmaz bu çocuk değil mi? Emiyor, uyuyor, keyfi iyi. Göğüslerimdeki doluluk hissi yok, ister istemez korkuyorum 😕