Deletedmom414 Bebeğim rota damlasından yarım saat sonra hafif kustu. Boşa mı gitmiş oluyor yani aşı? İnternette normal yazıyor ama bi bayan boşa gidiyor yazmış burda. Dr a da soramadım tatildeyiz
Mom9 Deletedmom414 1saat boyunca kusmaması gerek diye biliyorum etkisinin olması için. O yzden ne aç ne tok olmalı
Esarikayy Deletedmom414 ben aşıyı yaptırırken sormuştum Dr a. O da kusması önemli değil asi vücuda girmiş olur dedi. Hala Adana da misin sen canım? Kime gidiyorsun
Lalin Deletedmom414 ben de öyle okumuştum. Doktora sordum aşıyı yaparken. Şimdi kussa bile bir şey olmaz, bu aşının emilimi ağızda oluyor demişti.
Perissmom Deletedmom414 ilk dozda sormuştum doktora kusarsa ne olur diye, etkisini azaltmaz boğaza yapışıyor aşı kusması sorun olmaz demişti.
Deletedmom414 Perissmom tmm cnm içim rahatladı sağol. Önemli bi aşı Allah korusun 10 gün hastanede yatmak gerekiyormuş kaparsa korktum
aramsamsam Yarım saat kusmaması yeterli ki hafif kusmuş sorun olmaz merak etmeyin. Genelde ilk yarım saatte ağız dolusu kusma olursa tekrar uygulanıyor.
Deletedmom297 Deletedmom414 Hayir boşa gitmiyor benimki aşıdan hemen 2 dk sonra kustu. Doktoru aradim o etki etmistir. Gerek yok 2. asiya demisti.