Merhaba 10 aylık kızım yaklaşık 3 haftadır ateşi 37-38.3 civarında huzursuz bir kere kötü kustu halsiz ve ishal tahlilleri temiz çıktı .şuan üst dişleri çıkıyor 3 dişi birden şişmiş 500 gram kilo vermiş zaten düşük kilolu 6500 şuan lütfen yardım diş dönemi bu şekilde atlatan var mı 😔