Merhabalar , meme ucunuzda süt kabarcığı olabilir mi , bende 2 ay çektim bol bol emzirerek azaldı ağrısı , ara ara tekrar oluyor
emzirdikten sonra göğüs ucumdan başlayıp sırtıma kadar vuruyordu ağrısı bıçak saplanması gibi 20 dk kadar sürüyordu ağrısı daha sonra azalarak geçiyordu ama bu her emzirme sonrası oluyordu artık çile gibi olmuştu emzirmekten korkar olmuştum