Gizem10 canımm bende iki gün önce yaptırdım aşı ağır olduğu için yerlerinde şişlik yada kızarıklık yapıyor istemsiz hareket ettirdiği için elini kolunu canı acıyor ağlaması onun için erkesi güne geçiyor merak etme ateşini de ara ara ölç çıkarsa ilaç ver düşmezse ılık bir duş aldır