Merhaba herkese, 4 gün önce normal doğum yaptım. Kolostrum geliyor ama çok çok az şu an. Sağıyorum ve memeyi de mutlaka veriyorum. Ama bunun sırası sizce ne olmalı. 2 saatte 1 bealenme dedi doktor bebege mama takviyesi yapıyorum ama önce mutlaka emziriyorum. Ben ne zaman sağma yapıcam ???🙂 yardımcı olabilecek biri var mı?