Zezemeze Bebeğim 3 ay 21 günlük ve iki üç gündür aşırı derecede acıtarak emiyor. Doğum sonrası bile göğsü yara olmayan benim şimdi yaram olacak neredeyse. Dişi de yok görünürde neden oluyor acaba emzirmek bile istemiyorum bazen canımın acısından.
Linamini Zezemeze memenin kahverengi kismini da icine aliyor degil mi?sadece ucunu aliyorsa hem aci verir hem de verimli bir sekilde ememez, bir kontrol edin eger kucuk aciyorsa agzini memeyi yavasca cikarip yeniden verin