Kızlar bir aylık oğlum var kakasını iki güne kadar normal yapıyodu fakat iki gündür o kadar çok ağlıyor ıkınıyo yapamıyor belli çok acı çekiyo gibi kıyamam başına gelen var mı ne gibi çözümler buldunuz ne yapabilirim 😢😢😢
(Sadece anne sütüyle besleniyor)