Nilnil diş yüzündenmiş. Kızım da öyleydi, bir anda huy değiştirdi gibi oldu. Atak falan sandım ama değil. Gündüz hiçbir şeyi yok. Kendi kendine uyur uyanır oynar. Ama gece olunca ne oluyorsa oluyor 15 20 dkda 1 çığlık atarak ağlıyor ama uyuyor. Piş piş yapıyorum emmek bile istemiyor direk uyuyor. Dişler patladı 1 hafta kadar önce. Azaldı ama hala devam. Birkaç kişiyle konuştum, dilin sıkıntısı gece çıkar genelde diyorlar. Bir gece hiç durmadan ağladı gözleri kapalı. Dayanamadım calpol verdim bir daha deliksiz uyudu demek ki ağrısı var. Şu an azaldı ama yine saat başı ağlıyor, garip olan kısmı uyanmıyor da. Ağlarken hala uyuyor ama canının yandığı çok belli. Her uyandığında biraz serin su veriyorum rahatlıyor sanki.