CemreAlya aynısını yaşadık ben değil annem zıbını çıkarırken zıbın geldi 8 günlüktü hafif kan geldi bende çok korktum hastahaneye götürdüm acile doktor normal dedi. Pansuman yaptı yarası iyileşen kadar bende pansuman yaptım 3 4 güne tamamen iyileşti. Korkma ama içine sinmezse de götür hastahaneye pansuman yapsınlar mikrop kapmasın yada eczaneden sen al kendin yap