Emir123ali Brrrrrr evet benimkide öyle 2 bucuk aylık gaz sorunu olduğu için gazını ve tuvaleteni yapmaya çalıştığı için daha çok çıkarıyor sık emziriyorum doğduğundan beri sık emiyor kilosuda iyi şükür alıyor