CemileF 3 aylık oğlum 40 günlük sünnet oldu. Bir haftadır pipisinin ucunda idrar çıkan yerin altında hafif kırmızılık vardı. Bezden tahriş olmuştur diye düşünüyordum. Bu akşam baktığımda fazlalaşmıştı. Başına gelen var mı?
Arenn CemileF biz sünnet olmadık ama geçenler de kızarmıştı hamazinc merhem sürdüm geçti hemen pişik için de onu kullanıyorum şükür bize çok iyi geliyor pişik olmadık desek yeri ara ara poposu kızarıyor ama o kadar da olur sanırım