Kizlar bilenler vardir belki ama bilmeyenler icin yazmak istedim. Doktorum dogumdan sonra galactago damla tavsiye etti. Gercekten cok cok ise yariyor her gun icmiyorum bazen aklima gelmiyor ama ictigim gunler gercekten goguslerim asiri doluyor ve kendi kendine süt akiyor.Özellikle uyuyacagim zamanlarda iciyorum ve daha cok etki ettigini hissediyorum. Umarim kullanan herkeste ise yarar.😇🙏🏻