Alyna ben dogdugundan beri takiyorum ilk bebegim birde kiz olunca onu süslemek hosuma gidiyor simdi 7 ayligiz ve saclarimiz uzuyor kıvırcik inst bie sayfa cok guzel bandanalar var hep ordan aliyorum ve bebeklere ozel oldugu icin hic bi zarari oldugunu dusunmuyorum gevsek lastiklari cunku.