Damlaaai ablamın günde bir kez yoğurt verdiğini hatırlıyorum. Çorba ve meyve püresi de veriyordu ama meyve püresini akşama bırakmazdı gaz yapar rahatsız olur diye. Pirinç unu da verebilirsiniz mesela. Küçük ablamın kızı meme reddi yapmıştı 3.5 aylıkken ona doktoru pirinç unu verebilirsin demişti. Günde 2 kez veriyordu arı mamadan hatta içerisine daha besleyici olsun diye de bir ölçek mama koymasını söylemişti büyük ablam. Memeyi tekrar kabul edene kadar bir hafta falan öyle beslemişti. Sizin kızınız 4.5 aylık rahat rahat verebilirsiniz pirinç ununu.