Aselinannesii6 Çok değil 1 ay önce 10 gibi yatardı 3 gibi kalkardı emer bidaha 7 8 arası kalkardı 1 aydır hatta şu 10 gündür en uzun 2 buçuk saat uyuyup uyanıyo 4 ay 23 günlüğüz sadece emiyor anlamadım gitti
idil1990 Aselinannesii6 dort aylikken bebegim her saat emmeye kalkiyordu bi aksam saat bir gibi mama verdim sutum yetmedigini dusundum gercektende oyleymis bebegim ac oldugu icin dalamiyormus megersem denemekte fayda var 🌿
MaminoAzra Malesef ki emerek uyudugu icin her uyandiginda memeyi istiyor, biz de 7 ayligiz 4 . Aydan beri ayni dertten muzdaribim 😔 Aselinannesii6
idil1990 Aselinannesii6 kilo alimiyla alakali degil sutun geceye yetmiyor olabilir ya da uzun sure tok tutmuyor olabilir. Ben birde mama veriyorum diger emmesine kadar goguslerimde sut birikiyor ve ikisinide emiyor diger turlu iki gogsu emmek istemiyordu biri bos oldugu icin simdi gayet rahatiz. Guzel ve dalgin uyuyor. Sk uyanmasida kaliteli uyku uyumasina engel oda gerekli cunku
Ennaz Benimkide 4 ay 29 günlük gece 3 ten önce uyumuyor nolcak boyle bilmem gecen ay en geç 12 de uyuyor du
deryardakayra 3 .ayında iken mis gibi 10 dedimmi uyurdu şimdi 4 ay 9 günlük halen daha sallıyorum beşiğini,hele odada yanlız başına uyanırsa bi ağlıyo bi ağlıyo salondaki portatif beşiğinde sallıyorum anca burda uykuya dalar bu 4.ay ne zor bi aymış ya
Eylullmomss Bence nacizane fikrim sütun yetiyo kilo alımı da iyi diyosun çünkü bence meme de emmeye alışmış bende kendimden biliyorum memede uyuyo benimkisi sadece yada arabaysak arabada nadir de olsa uyur benim kızım hiç mama almadı çok marka denedim kesinlikle almadı emzikte ilk 1.5 ay tuttu bence şöyle uykuya dalmak için memeyi kullanıyorlar ilk okuyunca şaşırdım maşallah ne güzel dedim çünkü benim kızım hayatta 10 dan gece 3 kadar kesintisiz uyumaz en az 4yada 5 kere kalkiyo ağlayarak sakinleştirmeye çalışıyorum olmuyo memede susup uyuyo