Efecikkk Zehraasmin önlük takıyorsanız ipi fln da yapmıs olabilir, önlüğün arka kısmı da yapmış olabilir biz 1 gün kullandık kızarıklık oldu bıraktık. Beşki olanilir diye yazmak istedim
Duygusm Zehraasmin Eğer yüzünde minik de olsa çilek lekesi varsa ensesinde de kızarıklık vardır. Yoksa sıcaktan vs olabilir.
Basak08_ Benim kızımda da vardı kırmızılık hatta biz doğum lekesi sanmıştık bazı zamanlar artıyordu özellikle sıcak havalarda doktorumuza sorduk yatmaktan dedi😄
Efecikkk Zehraasmin biz hergin aldırıyoruz hava sıcak aslında gün aşırı aldırsanızda olur bebekler suyla büyür 🐣