Merhaba sevgili anneler bebekleriniz meme de uyuyunca gazını çıkartıyor musunuz mutlaka? Benim bebeğim uyuduğunda gazını çıkartmak istesem uyanıyor ve ağlıyor çok. Bir daha sakinleştirip gazını çıkartıp uyutana kadar diğer emzirme saati geliyor bu adeta kısır döngü. Bende uyuduğunda gazını çıkarmadan yatırıyorum son günlerde ama sabaha karşı gaz sıkıntısı olmaya başlıyor ne yapacağımı şaşırdım. Siz nasıl yapıyorsunuz?