Kızlar mama vermeye başladık alerjisi var ve kilosu düşük diye gece uyanıyor mama o an hazırlanıyor ağlıyor sabırsızlanıp acaba mamayı akşamdan yatmadan yapsam termosa koysam odada dursa biberona aktarıp içirsem uyanınca sorun olur mu termostat dışarıda bozulur mu bilginiz var mı?? Bir de alerjik bebeği olan anneler varsa mama ile tarif VS yaptıkları ya da önerileri açığım..