yummymummie Merhaba. Bebeğim 3.5 aylık. Bu sabahtan beri sümük var balgam yapıyo sanırım, öksürüyo. Ne yapabilirim. Bazen sanki boğulacak gibi öksürüyo. Yardım lütfen.
idil1990 yummymummie burnunu sksk temizleyin genizlerindekini alabilirseniz tam hastalanmadan gecmeye baslar. Geniztekini alamazsaniz cigerlere iner balgam usteler. Tikandigini hissettiginiz anda burnunu temizlemelisiniz. Sirtindan hiriltu geliyorsa hic zaman kaybetmeden doktora gidin derin o donem bebegim grip gibi oldu. Dogdugundan itibaren emzirmeden sonra su veriyordum ara ara oksuruk olunca ilik su verdim kimisini ihlamurlu verdim cok sukur cigerlere inmeden gecti. Emziriyorsan sende bol liminlu ihlamur icrbilirsin.
Ummhnsmt yummymummie mesela benim oğlan tükürükten bazen öksürür öyle bişey mi ama öyle değilse götürün acile derm
aleynaerva idil1990 burnunu nasil t3mizliyorsunuz benim kizim 2 aylik burnu dolmus temizlemeye ugrasiyorum çıkmıyor tuzlu su yapip siringa ile burnuna ittim yine cikmadi nefes alışı değişti burnu dolu diue
idil1990 aleynaerva burun aspiratorleri var. Burnuna serum fizyolejik damlatip burun aspiratoruyle cekiyorum ne varsa genziinde geliyor. Tuzlu su yapmayin cok yakar. Eczaneden serum alipta damlatabilirsiniz normal bildigimiz serum
Eda0606 Hemen nöbetçi eczaneye gidin şırınga ve tuzlu su alın bebeğinizi kucagınıza alın 3 cc şırıngayla burnuna sıkın ters cevirip sırtına vurun çok rahatlar emin olun geçmiş olsun