Boşver canım, bende depremden sonra çok korktum psikolojim bozuldu uyku uyuyamaz olmuştum. Sonra kendi kendime dedim ki ben düşününce olmayacak mı. Bir gün kesin olacak, nasibimizde ne varsa onu yaşayacağız tek dersim çocuklarımın eşimin acısını görmemek. Bende vaka sayılarına felan inanmıyorum mesela esenyurtta insanlar hiç dikkat etmiyor her yer kalabalık ona rağmen bu kadar düşük olması saçma.