Merhaba arkadaslar 1 bucuk hafta once köyümüze geldik covid cıktı köy karantina da ve hasta olan 2 kişi bizim kaldığımız eve geldi ve oğlun 5 bucuk aylık bu aralar arada öksürüyor ve atesi inip cıkıyor test yaptırmayı düşünüyorum nasıl yapılıyor bilginiz, var mı