Hirabebek benmde aynısı gecen hafta basıma geldı ne yapacağımı sasırıyodum resmen benm 20lik değil ama azı dişimdi. Ağrısından ağlıyodum cocuk emmek istiyo ben ağrı ıcınde emzırıyodum sonunda cektık kurtulduk hıc bı sıkıntı olmuyo cekmenın sadece cektıkten sonra antıbıyotık kullanmadm ben süte gecmesn diye sadece parol ıctm ağrıdığında ama dıs ağrısından kurtuldum cok sukur