Bbelis yok yani ben hangi tarafa gitsem gözünü ayırmz yada yanında başka biri varsa yine onada odaklanıp incelerdi hatta ben 4 aylık aşısı için hastaneye goturdugumde hemsiresini inceledi oda gelişimi güzel gözüyle takip etmesi felan gayet iyi demişti yani kızım biraz meraklıydı ama her bebeğim gelisimi kendine özgüdür çünkü iki aya kadar emzdirdim her emzirdigimde öyle göz kontağı pek fazla kurmazdi yada sese hiç tepki vermezdi yani yüksek ses le felan irkilme olmzdi hatta korktum acaba sağırlık mi var diye halbuki testi de geçmişti yani demek istediğim endişelenmeyin bazı bebekler umursamaz şimdi bile başka yere odaklanır seslensem bakmaz hoşuna gidecek sözler söyleyince gülümser sonra bakar yani seninki de biraz umursamaz olabilir sıkıntı yapma ama rutin kontrole götür yinede istersen 😊