Kızlar iyi bayramlar hepinize öncelikle. Benim bi sorum olacak, kızım 22 aylık birkac gündür bazen sabah uyandığımızda çiş yapmamış oluyor. Şu pine smart bezlerindende denedim ama enfeksiyon belirtisi çıkmadı🤷 şmdi elini bezine atıyor ve cekistiriyor. Özel bölgesini gösteriyo ama çiş demiyo. Ve o hareketleri sonrasında çiş yapmış oluyo. Yani bezden rahatsısmı oluyo çişemi hazır yoksa , yada yanma falan mı oluyordur. Yanma olsa aglamazmı? Herhangi bi aglama falan yok. Anlayamadım bayramdan sonra idrar tahlilimi yaptırsam acaba. İçime kurt düştü şimdi. En son iki ay once kültür baktırmıştım. Üreme yok ama lokosit 6-7 falandı yine öyle bisey midir. Bilgisi olan😧