Minakanne Kizlar doğumdan sonra hastaneden çıktığımızda çocuk hemşiresi 1 ay sonra kontrole gel demizti ben gitmedim hala aklımda gitmem gerekiyormu ne kontrolü yapılıyor giden varmı
Organiktavuk Minakanne rahim kendini toparlamış mı dikişleriniz be durumda ona bakıyorlar benim doktorumda çağırmıştı benim lekelenmem uzun sürmüştü ben 2.ayıma yakın gittim illa şart mı bence sorununuz yoksa değil
Mom088 Minakanne üzerinden 9 ay geçmiş şimdimi sorgulamaya başladınız . Gerekli yada gereksiz fikrimce doktor gel dediyse gitmeniz gerekirdi. Sağlık sonuçta kadın hastalıkları gerçekten çok hassas herhangi bir aksilik bazen kendini çok geç gösterebiliyor bi gidin rutin kontrol olun derim
Minakanne Organiktavuk Şu ana kadar sorun yaşamadım. Ama dikiş yerlerini hissediyorum 9 ay geçti ama bilemedim
Deletedmom5284 9 ay olmuş gitmemişsiniz canınıza yazık ya normal bi kadın bile 6 ayda bir jinekolojik muayeneye gider bacım yapma böyle Allah korusun 😐
Mom088 Minakanne ah her şeye karışan kaynanalar.. bi yolunu bulup gitmelisiniz hem bişey yoksa bile ( inşallah yoktur ) içiniz rahat etsin
Minakanne Mom088 Çocuğu kontrole goturcem zaten o ara bende doktoruma gideyim o zaman teşekkür ederim