Kızlar 2 poşet sütüm akşam 6 gibi annemden gelirken çantamın termos gözüne koymuştum eve gelince hemen buzluğa geri koyacaktım çözülmeden fakat unutmuşum az önce saat 11de aklıma geldi hemen alıyım dedim ama süt çözülmeye başlamış içinde biraz buzlu kısım var ama bir kısmı erimiş fakat hala soğukluğunu koruyordu termos gözünde olduğu için. Tekrar dondurulmayacağı için buzdolabına koydum. Yarın dışarı çıkacaz sizce ben bu sütü yarın kaça kadar bebeğime içirebilirim? Yine çantamızın termos gözüne koyarak. Isıtma işlemini bebeğimi besleyeceğim zaman yapıcam.