aybukemom canım benim kızım 3 aylıkken kabız oldu. hergün kaka yapan bebek günlerce yapmaz oldu. Doktor eliyle makati açıp ışık tutup gösterdi bir kaç tane çatlak bariz görünüyordu. Beyaz ince çizgi şeklinde. Her alt açmada Madecassol krem kullandık başka hiç bir şey sürme demişti. Kabız diye sabun falan koyanlar var sakın öyle bişey yapma çatlak varsa daha kötü olabilir. En kısa zamanda doktora göster