Kızım o kadar huysuz oldu ki bugün zirveyi gördük diyebilirim bugün tam 4 aylık oldu 3.ayın ortasından beri sol meme reddi yaşıyorduk son bi haftadır kucaktan inmiyor sürekli mızmız uykuya direniyor sürekli emmek istiyor sürekli evde ağlayan bi bebek psikolojik olarak çok kötüyüm eşim yardımcı olmak istese bile ona bağırıyorum.Bu eğer ataksa sonradan normale dönüyorlar mı sol kolum uyuşuk geziyorum bütün gün kucakta taşımaktan😩