Zeynepgns587 Kızlar yaz aylarınde bebeğimi güneşten korumak için memnun kaldığınız önerebileceğiniz güneş kremi var mıdır?
Birinciannesi Zeynepgns587 merhaba, ben sebamed kulladım bu yaz ilk defa,2 yaşında kızım asla güneşten denizden beri gelmedi ama çok şükür en ufak bir kızarıklık bile yaşamadık tavsiye ediyorum😊(içeriği ile ilgili bilgim yok araştırabilirsiniz isterseniz)
Mnli Zeynepgns587 mustelanınkini kullandık biz tatilde badgeri çok öneriyorlar ama kargom yetişmemişti iade ettim deneyemedim