Arkadaşlar sorum size şu doğumdan sonra Adet düzensizliği yaşayan varmı yani bir ay olup diğer ay olmayan varmı ben geçen ayın 4. De ilk adetimi oldum bu ay olmadım acayip stres yapıyorum 1 ay oldu resmen 4 tane test yaptım ama negatif çıktı 2 tanesinin çok çok sonradan silik Bi çizgi çıktı 3 saat sonra felan 2 si de negatif stres tavan şişkinlik desen hat safa 🤦♀️